Sunday 1 January 2012

Statement "Ini Kisah Pengakhiran yang Manis".




Assalamualaikum W.B.T.

Rakan-rakan, masih ingatkah post "Ini kisah pengakhiran yang manis". Haha, untuk entri itu, banyaaaak sangat ayat yang ditapis dan difilter. Okay, sama je kan. Untuk mengtaqkidkan lagi.

Ana tahu ada silent reader yang baca. Kalau silent readers tak tahu lah. :) Actually, ana ingatkan nak tulis satu siri je, cukup untuk menerangkan segalanya. Lagipun, ana mahu menjaga sensitiviti pihak-pihak yang terlibat. Iyalah, benda ini paling kurang, melibatkan 2 orang.

Jadi, kepada mana-mana pihak yang ingin bertanya kisah selanjutnya, eceh, ibarat Doktor Cinta lah kan, or ingin minta pendapat or kata nasihat (macamlah saya ini okay sangat), sila hubungi ana, melalui pelbagai medium yang ada, InsyaALLAH kita akan adakan musyawarah yang baik, perbincangan yang baik.

Ana dan kamu, inginkan pengakhiran yang baik, dan ingat, ia tidak semestinya berakhir dengan perpisahan. Yang akan membantutkan aktiviti dan semangat anda, serta membazirkan air mata anda selama seminggu.

E-mail; nus_90@hotmail.my. Facebook juga menggunakan alamat e-mail yang sama. Nusaibah Sallehuddin, profile picture setakat ini, gambar 2 keping roti bakar, each ada sapuan jem berbentuk jantung. Jangan malu-malu dan segan untuk bertanya ^^

Ana berminat dan InsyaALLAH akan berusaha untuk menolong kamu semua. Kita berusaha untuk jadi yang lebih baik. Alhamdulillah, ana bahagia di samping my boy. Tadi ajak dia pergi Mandarah, kesian dia kena dengar chit chat isteri yang banyak bercakap. Haha. Minta maaf yaa. :D

"Mereka dengan pasangan-pasangan mereka bersukaria di tempat yang teduh, sambil duduk berbaring di atas pelamin." (Yaasin: 56)

Oh ye, bagaimana mahu membuat coklat compound?

Wallahu A'lam.

No comments:

Post a Comment