Thursday 23 February 2012

Sudah lama :)




Assalamualaikum W.B.T.


Alhamdulillah. Cairo - London - Ireland - Paris - Cairo. :D Sudah lama tak berjalan sebegini. Cemburu juga tengok kawan-kawan yang lain. And now, ALLAH S.W.T. bagi peluang. Kena gunakan sebaik-baiknya! Terima kasih yang tidak terhingga kepada ibubapa dan suamiku terutamanya, atas pemberian yang tak putus-putus. Tidak terlupa kepada ibu dan bapa mentua. :)

Sangat banyak benda yang dipelajari. Tinggalan sejarah. Orang yang baik. Cultures. Wahhh, banyak sangat. Walaupun letih, tapi berpuas hati and ada beberapa benda yang perlu dibaiki untuk jaulah yang akan datang. Menajamkan minda! Mencelikkan jiwa.

Sebelum ana memulakan introduksi, ana ingin mengucapkan segunung penghargaan kepada mereka yang menaja perjalanan ini. Dari segi kewangan, tempat tinggal, makanan, kenderaan, tenaga, kasih sayang dan sebagainya.

Maafkan diri ini yang memang banyak kekurangan. Banyak menyusahkan. Banyak songeh ke? Hehe. Semoga ALLAH S.W.T. merahmati dan memberi pulangan yang sangat bernilai.

Baba

Ummi

Qarafi Handsome

Keluarga ^^

Kakak London

Kakak Ireland

Rakan Al Manar

Dan lain-lain.

Perjalanan. 13 Feb - 22 Feb.

Ehem. Ana bukanlah orang yang baik seperti akhawat yang lain. Yang sentiasa dengan hammasahnya. Siapalah ana. Keh3. Kagum dengan mereka semua. Serius. Tak tipu. Namun, ana juga mencari. Dengan cara tersendiri.

Ada yang keluar negara, gather dengan akhawat sebaris negara tersebut. Ana pula berjalan-jalan dari pagi sampai malam. Namun, ini bukan perjalanan kosong. Tapi, ana masih perlu belajar. Perlu banyak bimbingan. Bukan sinis mata. Setiap orang ada caranya. Dan ana masih berusaha.

Orang yang mantap, tapi bangga, lebih teruk daripada mereka yang biasa, tapi rendah diri. Sangat terasa kecil, apabila dengan mereka.

Alhamdulillah, dengan kehadiran seorang suami. Ohh, anniversary beberapa hari lagi :D

Okay. Bahasa tunggang langgang. Keh3. InsyaALLAH, akan disambung, sebab nak letak tambahan sikit. Kata orang, pemanis rasa. Okay, modul GIT menunggu =.= Doakan keputusan exam baik-baik sahaja dan lulus. YA ALLAH :)

Wallahu A'lam.

3 comments:

  1. alhamdulillah.. jeles ni, nak juga jln2 mcm saibah. doakan seha jg ya.. :) anniversary 6 mac kan. semoga Allah merahmati kamu berdua.. aminn :)

    ReplyDelete
  2. Seha; InsyaAllah, semuanya baik! Dah ada progress? Hihi. Syukran!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. nt seha cerita k. secret yg saibah tau dlu. hehe.. xdela secret sgt pun. :) afwan.. :)

    ReplyDelete