Tuesday 8 May 2012

The Welcome Back.



Assalamualaikum W.B.T.


Amboi. Tajuk bukan main.
Fail. Epic fail! Bak kata Qarafiku. Ana pun tidak tahu perbezaan antara fail dan epic fail/ Fail pada apa? Kata hendak update setiap hari? Okay, internet yang laju ini, Alhamdulillah, ini bukan kiasan ya. Haruslah update setiap hari. Dua kali ganda lebih kuasa daripada rumah lama. Bayaran mestilah bertambah. Oh, itu sudah semesti. Dan poket makin kosong. Selamat datang encik Indomie ke perutku.


Modul baru sudah datang. Ahlan. Ahlan. Alhamdulillah, semangat naik kembali. :D Setelah jatuh merudum dengan amat mendatar dengan modul Gastrointestinal System. Setelah membeli buku, okay, masa untuk merancang pembelajaran. InsyaAllah, perancangan awal dan konsisten dapat menghindari banyak masalah kegelabahan dan tidak sedia ketika musim peperiksaan nanti.


Macam mati juga, kita mestilah merancang dengan baik supaya keputusannya baik! Yang merancang dengan baik, taman-taman syurga yang memang tidak dapat dibayangkan, Subhanallah. Yang sesat, maka doakanlah mereka. Death is starting of a new life. Semalam, ana amat terkejut dengan pemergian kawan Puan Aisyah Ismail. Kalau tidak silap, ana pernah berjumpa dengan beliau ketika bertandang ke rumah Puan Sakinah Zamani.


Fatal accident. Allahumaghfirlaha Warhamha Wa 'Aafiha Wa'fu Anha.
Jangan bertangguh untuk pengakhiran yang baik!


Juga, ada satu berita gembira! Seorang jejaka yang berani telah merisik seorang gadis. Bukankah, itu hebat :D Ada langkah. Ada perubahan. Ada keinginan untuk membina rumahtangga setelah bersalah mengusik hati seorang gadis. Eceh. Congratulations to you Amirah Mohammad! :3 Tears. Kak Nusaibah pray that Allah S.W.T. will ease all the things and bless you with His Barakah and Rahmah, InsyaAllah.




Teringin sangat ke pesta buku. Ana tahu post ini sangat mixed macam biasa. Haha.


Wallahu A'lam.

No comments:

Post a Comment